کد خبر: ۱۸۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
طبق اعلام قبلی امروز 27 بهمن ماه تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچلستان بر دستان مردم اصفهان انجام می‌شود، این مراسم با حضور اقشار مردم و مسؤولان کشوری و لشکری از دقایقی قبل آغاز شده است.
ناطقان: بعد از غروب آفتاب چهارشنبه 24 بهمن ماه بود که خبر حمله انتحاری به اتوبوس پاسداران مرزهای کشور در رسانه‌ها منتشر شد و بار دیگر زخم تروریسم بر پیکر این ملت را تازه کرد.

حادثه‌ای که در آن 27 نفر از پاسداران لشکر 14 امام حسین اصفهان که مأموریت حفاظت از مرزها را در سال‌های اخیر بر عهده داشتند به شهادت رسیدند و 13 تن نیز زخمی شدند.

روز پنجشنبه بود که با استقبال خانواده‌ها و همرزمان شهدا، پیکر مدافعان وطن به اصفهان منتقل شد؛ صبح روز جمعه هم آخرین موعد دیدار خانواده‌ها با شهیدشان بود؛ شامگاه جمعه نیز پیکر مطهر شهدا در حسینیه بسیج اصفهان میزبان جمعیت انبوه شهروندان اصفهانی و مسؤولان کشوری و لشکری بود.

طبق اعلام قبلی ظهر امروز 27 بهمن ماه تشییع پیکرها بر دستان مردم اصفهان انجام می‌شود، این مراسم با حضور اقشار مردم، فرمانده کل سپاه پاسداران، دادستان کل کشور و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری از دقایقی قبل آغاز شده است.

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام رحیمیان تولیت آستان مقدس امامزاده جمکران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب نیز از حاضران در تشییع شهدا هستند.


ابدان مطهر شهدا از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع خواهد شد، شهدای اصفهانی در همین مکان و تعدادی از شهدا که متعلق به شهرستان ها هستند به دیار خود می روند تا آنجا خاکسپاری شوند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین