کد خبر: ۱۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳۰ تن مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
ناطقان: سردارعزیزاله ملکی اظهار داشت:مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق مواد محترقه از مبادی رسمی استان به مقصد استان‌های شمالی و مرکزی کشور فعالیت داشتند مطلع شده و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل مواد محترقه را به همراه فردی که در امر خروج این محموله کانتینری، نقش اصلی را ایفا می‌کرد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت‌های غیر محسوس مشخص شد کامیون مورد نظر به یک انبار در بندرعباس وارد و با فک پلمب و جابه جایی کانتینر‌ها، قصد خروج به سمت استان‌های مرکزی کشور را دارد که با سرعت عمل مأموران کامیون مذکور متوقف شد.

سردار ملکی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودرو ۳۰ تن انواع مواد محترقه خارجی قاچاق به میزان ۲۵ میلیون عدد کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ۴ متهم تاکنون در این زمینه دستگیر و تحقیقات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین