کد خبر: ۱۸۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
چهارمین عرضه نفت خام سبک ایران در رینگ بین المللی بورس انرژی دقایقی قبل در بورس انرژی آغاز شد.
ناطقان: چهارمین عرضه نفت خام سبک ایران در رینگ بین المللی بورس انرژی دقایقی قبل در بورس انرژی آغاز شد. 

شرکت ملی نفت ایران در نخستین روز بهمن ماه اطلاعیه ای را منتشر کرد که شرایط عرضه و خرید نفت را در بورس انرژی مشخص می کرد.

پیش از این سعید خوشرو، مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران  از عرضه یک میلیون بشکه نفت خام سبک در حجم‎های ۳۵ هزار بشکه ای با قیمت پایه ۵۲.۴۲ دلار به ازای هر بشکه خبر داده بود.

وی با بیان اینکه علاوه بر امکان تسویه حساب با ارزهای بین‎المللی، امکان تسویه کامل با ارز ریال ایران با نرخ سنا از تفاوت‎های عرضه این دوره با دوره‎های قبل است، اظهار کرد: دوره تسویه حساب معاملات نیز از ۶۰ به ۹۰ روز افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، عرضه نفت خام در بورس انرژی ایران در راستای تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی مبتنی بر ایجاد تنوع در روش‎های فروش نفت و استفاده از ظرفیت‌های بخش غیردولتی به‌منظور صادرات نفت‌خام در دستور کار قرار گرفت و پیش از این حدود یک میلیون بشکه نفت از طریق بورس عرضه شده است.


منبع: مهر
برچسب ها: عرضه نفت ، بورس ، ارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین