کد خبر: ۱۸۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون رژیم حاکم بر اراضی اشغالی در تلاشی ناکام برای فرار از شکست در انتخابات آتی کنیست اعلام کرد: سیاست را تَرک می‌کنم.
ناطقان: به نقل از آناتولی، «تزیپی لیونی» وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون رژیم حاکم بر اراضی اشغالی امروز دوشنبه اعلام کرد: پس از ۲۰ سال فعالیت سیاسی برای جلوگیری از کاهش آرای احزاب چپ میانه، در انتخابات زودهنگام ماه آوریل شرکت نخواهم کرد.

وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی در ادعائی مضحک و بی اشاره به خوش توحش این رژیم مدعی شد: سیاست را تَرک می‌کنم، ولی اجازه نخواهم داد امید به صلح در اسرائیل از دست برود!

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، «تزیپی لیونی» چون متوجه شده که حزبش نمی‌ تواند در انتخابات آتی کنیست حد نصاب لازم را کسب کند، این تصمیم را گرفته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین