کد خبر: ۱۸۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
رئیس جمهوری آمریکا به ارتش ونزوئلا تاکید کرد تا پیشنهاد عفو از سوی رهبر اپوزیسیون این کشور را بپذیرند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت که واشنگتن به دنبال یک انتقال صلح آمیز قدرت در ونزوئلاست اگرچه به این مساله نیز اشاره کرده که تمامی گزینه‌ها هنوز هم روی میز است.

ترامپ همچنین مدعی شده که افسران ارتش ونزوئلا که از نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا حمایت می‌کنند، زندگی و آینده خود را به "خطر" می‌اندازند.

رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی‌اش برای جامعه ونزوئلایی آمریکایی گفت: تعدادی از اعضای ارتش ونزوئلا هنوز هم از این "دیکتاتوری شکست خورده" حمایت می‌کنند. آنها زندگی و آینده خود را به "خطر" می‌اندازند.

وی خطاب به نظامیان ونزوئلا ادامه داد: "اگر شما این راه را در حمایت از مادورو انتخاب کنید، هیچ محل امنی، خروج آسان و راهی به بیرون نخواهید داشت. شما همه چیز را از دست می‌دهید."

اوضاع در ونزوئلا از ۲۳ ژانویه سال جاری میلادی متشنج شده است. اخیرا خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا خودش را "رئیس جمهوری خودخوانده" این کشور اعلام کرد و مورد حمایت ۵۰ کشور آمریکای لاتین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین