کد خبر: ۱۸۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
رئیس کلانتری شهرک قدس از دستگیری سارقان منزل در شهرک غرب خبر داد و گفت: این متهمان از منزل مال باخته ۱۰ میلیارد ریال طلا و ارز سرقت کرده بودند.
ناطقان: سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: اواخر دی ماه سال جاری وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرک غرب به کلانتری شهرک قدس اعلام شد که بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اشاره به اینکه سارقان فقط طلا ، جواهر و ارز از منزل مال باخته سرقت کرده بوند، گفت: با حضور ماموران در محل ، تحقیقات پلیسی آغاز شد و در پایش‌ها اطلاعاتی به دست آمد که راننده و سرنشینان ۲ دستگاه خودروی سفید رنگ ۲۰۶ اقدام به سرقت میلیاردی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی یک برگ رسید بانکی از منزل مال باخته که متعلق به سارقان بود، کشف شد،اظهار کرد: با شگردهای خاص پلیسی، اعضای این باند شناسایی شدند و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری شهرک قدس در ادامه گفت: مخفیگاه متهمان در محدوده شهر ملارد شناسایی شد و اطلاعاتی به دست آمد که در آن محل افراد مشکوکی تردد دارند. در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه دوم این سارقان در فرحزاد تهران نیز شناسایی شد و نتیجه آن در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند صبح روز گذشته در چندعملیات منسجم و همزمان اعضای باند سارقان منزل که دو مرد و دو زن بودند را دستگیر کنند، اظهارکرد: از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه و ۷ قبضه سلاح سرد کشف شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین