کد خبر: ۱۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعتماد مردم به سپاه و بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین سرمایه‌های این نهاد نام برد و گفت: باید این سرمایه عظیم را حفظ کنیم.
ناطقان: سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استمرار و بقاء انقلاب با حضور مردم در صحنه رقم می‌خورد.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه ایران کشور غنی است افزود: اگر خودباوری‌مان را بیشتر کنیم هیچ دغدغه و مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ بسته جهیزیه به چهل زوج نیازمند در استان سمنان اهداء می‌شود افزود: این بسته‌های جهیزیه هیچ کدام از منابع دولتی و سپاه و بسیج نبوده است و با کمک مردم و خیرین تهیه شده است .

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه اعتماد مردم سرمایه‌ای برای سپاه و بسیج است تصریح کرد: مردم استان سمنان شور و اشتیاق خاصی جهت خدمت به مردم دارند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از تلاش گروه‌های جهادی برای خدمت به نیازمندان گفت: تمام تلاش‌های گروه‌های جهادی و سایر اقدامات عمرانی، پزشکی و ...در کشور برای خدمت‌رسانی به مردم است .

وی با بیان اینکه رمز استمرار انقلاب و بقاء حیات انقلاب در حضور مردم در صحنه‌ها است افزود: مسئولین باید بیش از پیش به فکر مردم باشند .

وی در ادامه با طرح این پرسش که راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته اگر بدون حضور مردم برگزار می‌شد چه چیزی رخ می‌داد؟ افزود: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز شاهدیم برای رفع مشکلات درصحنه حضور دارند .

سردار غیب‌پرور گفت: خوشبختانه در کشور ایران گروه‌های مردمی داوطلب زیادی برای خدمات‌رسانی به مردم اعلام آمادگی می‌کنند لذا باید از این ظرفیت عظیم در راستای حل مشکلات مردم بهره بگیریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین