کد خبر: ۱۸۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
سخنگوی عملیات مشترک عراق آخرین وضعیت امنیتی استان‌های دیالی و صلاح‌الدین و مرز‌های مشترک با سوریه را تشریح کرد.
ناطقان: فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد یگان‌های مختلف نظامی، توانستند اوضاع امنیتی استان‌های صلاح‌الدین و دیالی را با وجود حوادثی که اخیرا شاهد آن بودند، به کنترل خود درآورند.

سرتیپ یحیی رسول سخنگوی عملیات مشترک عراق در اظهارات مطبوعاتی گفت: بخش‌ها و یگان‌های مختلف نظامی در استان‌های دیالی و صلاح الدین به عملیات پیشدستانه بر اساس اطلاعات دقیق ادامه می‌دهند.

وی به ضربات مهم جنگنده‌های ارتش به برخی مخفیگاه‌ها و غار‌هایی که تروریست‌ها در آن پناه گرفته اند، به ویژه در رشته کوه‌های مکحول و حمرین در استان صلاح الدین اشاره کرد و گفت: فرماندهی عملیات دیالی همچنان به عملیات بازرسی و جست‌وجو برای ریشه‌کنی بقایا و هسته‌های (گروه تروریستی داعش) که برای فعالیت در این مناطق تلاش می‌کنند، ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارش شبکه الفرات، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی عملیات مشترک عراق تاکید کرد اوضاع امنیتی دیالی و صلاح الدین به طور کامل در کنترل نیرو‌هایی است که عملیات بازرسی و جست‌وجو را به طور مستمر ادامه می‌دهند و همچنین برای از بین بردن بقایای گروه تروریستی داعش تلاش می‌کنند.

یحیی رسول درباره اوضاع مرز‌های عراق و سوریه هم تاکید کرد امنیت این مناطق از سوی نیرو‌های مشترک ارتش و مرزبانی تامین شده است، تامین امنیت مرز‌ها از اولویت‌های پس از پایان عملیات آزادسازی اراضی عراقی برای جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها از خاک سوریه به سمت خاک عراق به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین