کد خبر: ۱۸۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
وزیر آموزش و پرورش، هفته آینده در روزهای 4 و 5 اسفند ماه(شنبه و یکشنبه هفته آینده) به استان ایلام سفر می‌کند، شرکت در شورای اداری و شورای مناطق مرزی، دیدار با فرهنگیان، بازدید از طرح‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است.
ناطقان: محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش روز‌های شنبه 4 و یکشنبه 5 اسفندماه به استان ایلام سفر می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر بعد از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان به طور سرزده از یکی از  مدرسه شهر ایلام بازدید خواهد کرد.
 
دیدار با امام جمعه و استاندار ایلام، افتتاح استخر شهرستان چرداول، شرکت در شورای اداری و شورای مناطق مرزی، دیدار با فرهنگیان، بازدید از طرح‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر بطحایی به استان ایلام است.

گفتنی است، در این سفر تعدادی از معاونان وزیر آموزش و پرورش، بطحایی
را همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، از مجموع کل جمعیت دانش آموزان سطح استان  62 هزار و 718 نفر در مناطق شهری و 24 هزار و 732 نفر در مناطق روستایی سکونت دارند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین