کد خبر: ۱۸۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
رئیس پلیس دامغان از دستگیری فردی که یک زن جوان را در ساری به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: سرقت طلاهای زن جوان انگیزه اصلی ارتکاب قتل بوده است.
ناطقان: سرهنگ سید رضا علوی ضمن بیان اینکه قاتل زن جوان در ساری به دام پلیس دامغان افتاد در تشریح این جریان، ابراز داشت: این قاتل بهمن‌ماه امسال مبادرت به قتل یک زن جوان ۴۰ ساله کرده بود و پس از قتل به شهرستان دامغان گریخته بود.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری مشترک پلیس شهرستان‌های ساری و دامغان مجرم شناسایی و دستگیر شد، اضافه کرد: این مرد جنایتکار به خاطر سرقت طلاهای زن جوان وی را دریکی از مناطق شهرستان ساری به قتل رسانده بود.

رئیس پلیس دامغان بابیان اینکه پس از انجام اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی، مجرم در این شهرستان شناسایی شد، اضافه کرد: در نهایت این فرد دستگیرشده پس از تحویل به عوامل اعزامی از پلیس آگاهی شهرستان ساری و به محل وقوع جرم منتقل شد.

دامغان با شهرستان ساری مرکز استان مازندران ۱۹۶ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین