کد خبر: ۱۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
آذری‌جهرمی در گفتگو با "ناطقان":
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت خود را موظف میداند برای حل مشکلات مردم شبانه‌روزی تلاش کند، ابراز داشت: شک نکنید با همراهی مردم این توطئه دشمن نیز شکست خواهد خورد و شیرینی شکستن محاصره اقتصادی، کمتر از شکست حصر آبادان نیست.
 آذری‌جهرمی در پاسخ به خبرنگار "ناطقان" پیرامون پیگیری تعداد محدودی از نمایندگان برای استیضاح رئیس جمهور گفت: در جریان جزئیات این حاشیه‌ها نیستم، اما چیزی که میدانم این است که امروز آخرین تیر مستکبران عالم، ایجاد تنگنای معیشتی برای مردم است و همه تلاششان را می‌کنند تا با مانع تراشی در زندگی مردم آنها را از حاکمیت ناراضی و جدا کنند.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه دولت خود را موظف میداند برای حل مشکلات مردم شبانه‌روزی تلاش کند، تاکید کرد: شک نکنید با همراهی مردم این توطئه دشمن نیز شکست خواهد خورد و شیرینی شکستن محاصره اقتصادی، کمتر از شکست حصر آبادان نیست.


جوان ترین عضو کابینه روحانی در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی چه انتظاری از سیاسیون دارید، گفت: انتقاد حق مردم و نخبگان است اما از سیاسیونی که بعضا سابقه مدیریتی و تجربه اداره کشور را داشته‌اند و مشکلات امروز دولت را به خوبی میدانند، رعایت جوانمردی و انصاف در اظهارنظرها حداقل انتظار ممکن است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین