کد خبر: ۱۸۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی امروز (۱ اسفند) در برخی نقاط کشور، از کولاک برف در نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز و لغزندگی سطح جاده‌ها خبر داد.
ناطقان: احد وظیفه اظهار کرد: با تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز (۱ اسفند) در برخی ازمناطق شمال شرق بارش برف و باران و در شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که انتظار می‌رود این سامانه از اواخر امروز (۱ اسفند) از سمت شرق از مرزهای کشور خارج شود، تصریح کرد: فردا (۲ اسفند) در غالب مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم است و از بعد ازظهر روز جمعه‌ (۳ اسفند) با عبور سامانه ضعیف بارشی، در برخی از مناطق غربی کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز (۱ اسفند) دمای هوا در شمال شرق کشور بین پنج تا هشت درجه کاهش و مجدد از فردا (۲ اسفند) بین چهار تا شش درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گفته وظیفه طی فردا (۲ اسفند) در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق استان‌های یزد و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و سیستان‌ و بلوچستان وزش باد شدید رخ می‌دهد که در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور با  خیزش گرد و خاک همراه است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی  در ادامه گفت‌: طی فردا (۲ اسفند) با توجه به افزایش سرعت باد در ارتفاعات و نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز شرقی، کولاک برف، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. همچنین امروز (۱ اسفند) دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی، در بعد ازظهر نیمه ابری با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه‌ (۳ اسفند) صاف تا نیمه ابری با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین