کد خبر: ۱۸۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی امروز (۱ اسفند) در شرایط سالم است، گفت: در طول امروز به‌تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود.
ناطقان: حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱ اسفند) است، اظهار کرد: در برخی ساعات امروز از سرعت باد نسبت به روز گذشته کاسته می‌شود به گونه‌ای که برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط جوی تا صبحگاه فردا (۲ اسفند) کم و بیش ادامه دارد، تصریح کرد: برخی ساعات فردا همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه به‌تدریج از بعد ازظهر فردا (۲ اسفند) همراه با تغییر شرایط جوی، بر میزان ابرناکی افزوده می‌شود، گفت: همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت افزایش نسبی می‌یابد.

شهبازی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی صبحگاه امروز (۱ اسفند) در شرایط سالم است و همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی در طول روز، به تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود، هرچند وزش باد در برخی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده‌ها موثر است.

به گفته شهبازی با تداوم این وضعیت جوی تا فردا (۲ اسفند) انتظار می‌رود شرایط کیفیت هوای برخی مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس قرارگیرد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۳ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۶۱ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین