کد خبر: ۱۸۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند پایان هفته‌های دیگر در محورهای مازندران اعمال می‌شود.
ناطقان: علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی درحال حاضر در ارتفاعات محور سوادکوه شاهد بارش برف هستیم و محور کیاسر نیز بارانی است و محورهای هراز و کندوان با توجه به بارش به‌صورت مقطعی لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به شرایط جوی کماکان احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان با احتیاط و توجه به توصیه‌ها و هشدارها در محورهای استان تردد کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند پایان هفته‌های دیگر در محورهای مازندران اعمال می‌شود، افزود: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

قدمی تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر توجه به توصیه‌های پلیس و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات شهروندان است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین