کد خبر: ۱۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امسال هیچگونه افزایش قیمت در آستانه عید و ایام نوروز نخواهیم داشت و هتل‌ها با همان نرخ‌های قبلی به مردم، خدمات ارائه خواهند داد.
ناطقان: علی اصغر مونسان، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه به در جلسه امروز هیات دولت در راستای حمایت از گردشگری، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات مربوط به این حوزه از پرداخت عوارض گمرکی معاف شدند، اظهار کرد: مصوبه امروز هیات دولت، خبر خوبی به ویژه برای توسعه پروژه‌های جذب گردشگری به همراه داشت.

وی اظهار کرد: از تمامی فعالان بخش گردشگری کشور باید قدردانی کرد، امسال هیچگونه افزایش قیمت در آستانه عید و ایام نوروز نخواهیم داشت و هتل‌ها با همان نرخ‌های قبلی به مردم، خدمات ارایه خواهند داد.

مونسان ادامه داد: ستاد هماهنگی خدمات سفر برای ایام عید در همه استان‌ها تشکیل و برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است تا امسال هم بتوانیم برنامه‌های خوب و با کیفیتی در همه شهرها داشته باشیم.

به گفته مونسان برنامه‌های مفرح، شادی آفرین و امیدبخش در استان‌های سراسر کشور در ایام عید به اجرا گذاشته می‌شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: مونسان ، هتل ها ، گرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین