کد خبر: ۱۸۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان را تسلیت گفت .
ناطقان: متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی، مبارز نستوه و همراه دیرین انقلاب، نظام و رهبری، فقیه فقید حضرت آیت الله محمد مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو فقهای شورای نگهبان و استاد برجسته اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
این فقیه وارسته، عمر با برکت خویش را در راه اعتلا و تعالی نام بلند اسلام، آموزه‌های دینی و اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقه‌مندان فراوانی را از فیض وجودی و نورانیت خود بهره‌مند نمود.
اینجانب این مصیبت را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت معظم، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین