کد خبر: ۱۸۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
نصرتی گفت: مجموعه سینمایی «پایتخت» اواسط اسفندماه کار خود را آغاز می کند تا در شب سال تحویل لحظات خوشی را برای مردم رقم بزند.
ناطقان: نسرین نصرتی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی درخصوص ساخت سریال تلویزیونی «پایتخت6» در نوروز 98، اظهار کرد: امسال قرار نیست سریال «پایتخت» ساخته شود، بلکه برش کوتاهی از زندگی آن ها  در یک قسمت 90 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و قرار است هدیه‌ای نوروزی برای مردم خوب کشورمان باشد.

وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی از 10 اسفند جلوی دوربین خواهد رفت اما هنوز فیلمنامه‌ای در این باره به دستمان نرسیده است. چون ما همیشه یک اعتماد عجیب و غریبی به یکدیگر داریم و به نوعی چشم بسته بازی در این مجموعه را قبول می کنیم به همین خاطر نگران فیلمنامه و روند تولید آن نیستیم .

نصرتی یادآور شد: امیدوارم این تک قسمت بتواند لحظات شیرینی را در ابتدای سال برای مردم خوب کشورم رقم بزند و سالی خوش را برایشان به همراه داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین