کد خبر: ۱۸۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد.
ناطقان: آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه‌ای را مطرح کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد اما همیشه رو به جلو و پیشرفت بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی برای پیشرفت انقلاب همیشه به نسل جوان تاکید داشته‌اند و در تمام صحنه‌ها با اتکا به جوانان این انقلاب پیش رفته است.

وی سپس با تشریح بیانات رهبری معظم انقلاب اظهار کرد: دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشورهای همسایه به ایران ضربه بزند حتی از لحاظ اقتصادی بر روی مردم ایران فشار بیاورند و خواستند معیشت مردم را تحت فشار قرار دهند اما شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این‌ها نمی‌دانند این مردم هوشیارترند و حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه‌تر خلق می‌کنند.

سلیمانی افزود: دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی خواهد رسید که این ظلم به خودشان برمی‌گردد و این شلاق الهی در عربستان به صدا در خواهد آمد و دامن ظالم را خواهد گرفت.

آیت‌الله عباسلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در پایان خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: بنده نماینده خبرگان رهبری هستم قطعا تا پایان دوره پیگیر مسائل این استان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب می‌کنم.

سلیمانی در خاتمه افزود: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلیت می طلبم. کاستی‌ها، ضعف‌ها و نارسایی‌ها را بر من ببخشید و هرکجا هستم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین