کد خبر: ۱۸۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی رحلت آیت الله محمد مومن عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
ناطقان: در پی رحلت عالم فرزانه و فقیه ژرف اندیش آیت الله محمد مومن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 رحلت جانکاه عالم فرزانه، فقیه عالیقدر و روحانی انقلابی و ژرف اندیش، حضرت آیت الله محمد مومن موجب تأثر و تألم آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

 تردیدی نیست کارنامه سراسر درخشان آن عالم فرزانه و فقیه پارسا و ساده زیست که در زمره مجاهدان و طلایه داران انقلاب اسلامی و مظهر تعهد، وفاداری و فداکاری در سنگر های ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و تربیت انسان‌های رسالت آشنا و زمان شناس در حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود، برای همیشه الهام بخش و هدایتگر جامعه اسلامی به ویژه طلاب و دانشجویان انقلابی خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، بیت شریف و بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عالم پرهیزگار و جلیل القدر رحمت واسعه الهی و برای فرزندان و یادگاران مکرم صبر و شکیبایی توام با پاداش خداوند مسئلت می کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین