کد خبر: ۱۸۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش ناپایداری‌های جوی در تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اسفند) گفت: انتظار می‌رود کیفیت هوای پایتخت طی این دو روز در شرایط سالم باشد.
ناطقان: حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا آرام طی صبحگاه امروز (۴ اسفند) است که به تدریج افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: هرچند افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی که به‌طور معمول در طول روز با تابش خورشید و گرمای هوا شکل می‌گیرد و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده‌ها تاثیرگذار است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا با اشاره به تداوم این شرایط جوی تا فردا (۵ اسفند) تصریح کرد: برخی ساعات فردا همراه با وزش باد موثر است و به‌تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود.

به گفته شهبازی تا روز آینده دمای هوا در پایتخت افزایش جزیی می‌یابد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا با بیان اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها طی امروز (۴ اسفند) وضعیت کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت برقرار است، گفت: انتظار می‌رود این شرایط تا فردا (۵ اسفند) همچنان تداوم داشته باشد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۳ در شرایط سالم قرار داشت، اظهارکرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۸۸ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین