کد خبر: ۱۸۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» ۱۳ تن دستگیر شده‌اند.
ناطقان: به نقل از دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دستگیرشدگان حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» اظهار داشت: طی چند روز گذشته چندین دستگیری داشتیم که بعضی از آنان متهم، برخی مظنون و برخی نیز ارتباط شان با حادثه کاملا مشخص است که در حال حاضر پرونده قضایی آنان درحال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: باید تحقیقات اولیه و نهایی انجام شود تا بتوانیم به طور کلی درباره دستگیرشدگان این حادثه صحبت کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ تن در این ارتباط دستگیر شده اند، بیان کرد: در رابطه با خانم های دستگیر شده در ارتباط با حادثه تروریستی محور «خاش- زاهدان» نیز باید اشاره کنیم که تحقیقات لازم انجام گرفته و یکی از آنان در حال حاضر آزاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا با جدیت پیگیر این حادثه است، تصریح کرد: تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد و تا دستگیری تمامی عوامل تاثیرگذار در پرونده و برچیده شدن تروریست ها ادامه پیدا خواهد کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین