کد خبر: ۱۸۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
عضو کمیسیون صنایع مجلس:
نماینده مردم قائمشهر با حمایت از عملکرد مثبت آذری‌جهرمی گفت: فضای مجازی آئینه دنیای حقیقی است و نباید به بهانه جلوگیری از تخلفات، وزیری که علی‌رغم همه موانع مالی، توانسته بخوبی توسعه زیرساختهای ارتباطی را پیگیری می‌کند تضعیف کرد و این رویه قطعا منطقی نیست.
عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به اعلام جرم دادستانی علیه وزیر ارتباطات گفت: این خبر را در رسانه‌ها دیدم و امیدوارم درست نباشد. چرا که امروز یکی از موفق‌ترین چهره‌های دولت آذری جهرمی است که موفقیتش‌هایش باعث افتخار نظام است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نقدهای مطرح شده پیرامون گسترش تخلفات در فضای سایبری گفت: نمی‌توانیم بخاطر برخی نگرانی‌ها فضای مجلزی را تعطیل کنیم. امروز بخش عمده‌ای از زندگی و معاش مردم از فضای حقیقی به دنیای مجازی منتقل شده و بسیاری از خدمات در این بستر ارائه می شود و طبیعی است که با گستردگی فعالیتها در این عرصه، تخلفات هم افزوده می شود.

رضیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارتباطات مسئولیتی در حوزه محتوای فضای مجازی دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این وزارتخانه بسترساز و مسئول ایجاد زیرساخت است، برای نمونه مگر هر تصادفی که در اتوبان می شود می روند گریبان اداره راه‌سازی را می گیرند؟


نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: فضای مجازی آئینه دنیای حقیقی است و نباید به بهانه جلوگیری از تخلفات، وزیری که علی‌رغم همه موانع مالی، توانسته بخوبی توسعه زیرساختهای ارتباطی را پیگیری می‌کند تضعیف کرد و این رویه قطعا منطقی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین