کد خبر: ۱۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از برگزاری نشست میان نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور روسیه در چهارشنبه این هفته خبر داد.
ناطقان: به نقل از روزنامه جرزالم پست، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد نشست میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که قرار بود پنج شنبه گذشته برگزار شود، روز چهارشنبه در مسکو صورت خواهد گرفت.

بنا به گزارش جروزالم پست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه امروز صبح گفتگوی تلفنی نیز با هم داشتند. بنا به بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، پوتین و نتانیاهو در این گفتگوی تلفنی به بحث درباره تحولات منطقه پرداختند.

پایگاه اینترنتی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این باره نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه خود گفت: روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار خواهم کرد. ما پیش از این دیدار، گفتگوی تلفنی مقدماتی داشتیم و البته مسئله ایران در صدر بحث‌های ما بود؛ بر سر این مسئله (اهمیت مسئله ایران) توافق کردیم. من درباره تحولات منطقه با پوتین گفتگو خواهم کرد. ما همچنین درباره تقویت سازوکار هماهنگی بین ارتش اسرائیل و ارتش روسیه، به منظور حفظ ثبات و جلوگیری از اصطکاک غیرضروری در منطقه، گفتگو خواهیم کرد. این گفتگو‌ها برای امنیت و ارتش اسرائیل اهمیت دارد و برای دولت اسرائیل بسیار مهم است.

او همچنین مدعی شده است که اسرائیل به اقدامات ضروری برای جلوگیری از گسترش حضور نظامی ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

نشست دوباره برنامه‌ریزی شده میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه قرار است نزدیک یا در همان روزی صورت گیرد، که دادستان کل رژیم صهیونیستی می خواهد تصمیم خود را در خصوص اعلام جرم علیه نتانیاهو اعلام کند.

گفته می‌شود نشست از پیش برنامه ریزی شده پوتین و نتانیاهو در پنج شنبه گذشته به این دلیل به تعویق افتاد که نخست وزیر رژیم صهیونستی بتواند به اوضاع سیاسی در سرزمین‌های اشغالی بپردازد.

از سوی دیگر، کرملین اعلام کرد پوتین و نتانیاهو در نشست هفته آینده در مسکو در مورد سوریه گفتگو می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین