کد خبر: ۱۸۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
واکنش وزیر ارتباطات به اعلام جرم دادستان:
آذری جهرمی به خبر تشکیل پرونده قضایی علیه وی واکنش نشان داد و گفت: بر اساس تکلیف رهبرمعظم‌ انقلاب و رئیس جمهور محترم تمام توان ما باید در بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات معطوف باشد و وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و متاسفانه امروز سیاسی کاری بلای جان کشور شده است.
ناطقان: آذری جهرمی در حاشیه مراسم افتتاحیه آزمایشگاه مرجع سازگاری الکترومغناطیسی پژوهشگاه فضایی ایران در واکنش به اعلام جرم دادستان کل کشور علیه وی گفت: از ۶صبح تا ۱۱شب مشغول کاریم تا در شرایط دشوار اقتصادی، گرهی از مشکل مردم باز کنم.

وی ادامه داد: بر اساس تکلیف رهبرمعظم‌ انقلاب و رئیس جمهور محترم تمام توان ما باید در بحث توسعه زیرساختهای اشتغال در بخش فناوری اطلاعات معطوف باشد و وقتی برای پرداختن به این حواشی نمانده و متاسفانه امروز سیاسی کاری بلای جان کشور شده است.

به گزارش ناطقان؛ رئیس جمهور نیز صبح امروز در جمع مدیران وزارت کار با اشاره به موضع دستگاه قضائی علیه آذری جهرمی ابراز داشت: وزیری که به نفع مردم کار می کند و به دستورهای بی ربط را اجرا نمی کند از اینها نمی ترسد. هرچه می خواهند شکایت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین