کد خبر: ۱۸۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت جزییات خبر دستگیری دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران به دلیل خرید و فروش غیرمجاز ارز را اعلام و زندانی شدن آنان را تکذیب کرد.
ناطقان: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در خصوص خبر دستگیری دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته دو نفر غیر ایرانی در حال تبدیل ارز به ریال در میدان فرودسی بودند که از سوی ماموران مستقر در محل، به پلیس آگاهی تهران بزرگ هدایت می شوند و پس از مشخص شدن هویت آنان و ارتباط گیری با دانشگاه تهران و رفع سوء ظن از آنان، هر دو دانشجو آزاد می شوند. بنابراین خبر روانه زندان شدن آن دو دانشجوی خارجی دانشگاه تهران، صحت ندارد.

سرهنگ بابک نمک شناس اضافه کرد: براساس تصمیم مسئولان و اعلام پلیس، هرگونه خرید و فروش ارز باید از طریق صرافی های مجاز صورت پذیرد در غیر این صورت امری غیرقانونی است و پلیس وظیفه برخورد با آن را دارد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین