کد خبر: ۱۸۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
رئیس کلانتری قلعه نو در جنوب پایتخت از دستگیری یک مرد و زن جوان معتاد با اعتراف به 40 الی 60 فقره سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر از محل فروش تابلو ها اعلام کردند.
ناطقان: از مرکز پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ،سروان مراد مرادزاده اظهار داشت: در با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ در حال سرقت تابلوهای راهور منصوب در محل هستند بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند که پس از حضور ماموران در محل این فرد به گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به مدت 2 شب است، یک زن و مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان اقدام به سرقت تابلوهای راهور نصب شده در محل می کنند.
رئیس کلانتری 211 قلعه نو عنوان کرد: با توجه به اینکه سارقان به تازگی از محل متواری شده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند پس از مدتی گشت زنی، خودروی سارقان را در نزدیکی همان محل در حالی که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات ضربتی هر 2 سارق را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرمی شدند، که در بازرسی از خودروشان تعداد 6 تابلو راهور از متهمان کشف و سارقان به کلانتری منتقل شدند.
وی افزود: در بازجوئی از متهمان هر 2 سارق به سرقت 2 الی 3 تابلو در هر شب به مدت یک ماه جمعا بین 40 الی 60 تابلو اعتراف کردند و علت آن را اعتیاد به مواد مخدر و تامین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار داشتند.
کلانتر محله قلعه نو خاطر نشان کرد: شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار داد و هر 2 متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا اعزام شدند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین