کد خبر: ۱۸۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
اولین قسمت روزنامه تصویری شبکه پنج سیما با عنوان «یه روز تازه» به تهیه کنندگی امیر حسین خرمشاهی از شنبه ( 11 اسفندماه) روی آنتن می‌رود.
ناطقان: امیر حسین خرمشاهی با اعلام پخش این برنامه در توضیح ساختار آن گفت: یکی از شاخص‌های مهم این برنامه، تنوع در بخش‌های تولیدی و زنده است؛ ما در این برنامه تقریباً ۲۵ بخش تولیدی و زنده داریم که در ۱۲۰ دقیقه به روی آنتن می‌بریم.

وی در ادامه توضیح داد: روزنامه تصویری «یه روز تازه» بخش‌های مختلفی دارد که از شنبه تا چهارشنبه در کنداکتور جانمایی شده است.

محمدرضا باقری سردبیری محتوایی صفحاتی مانند تئاتر و سینما، شهر و معماری، دانش و فناوری، ادبیات با تحلیل نقد کتاب، بوم گردی، خانه دوست، ارتباط تلفنی زنده و گفتگوی با مسئولان پیرامون موضوعات روز جامعه، تاریخ، صحفه شما، پا توی کفش اخبار و… را برعهده دارد.

خرمشاهی یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه را فرار از استودیو دانست و گفت: روزنامه تصویری «یه روزتازه» جامعه هدف آن تمام جامعه و وسعت ایران هست و محدود به جغرافیای استان تهران نیست. برای مثال گروه تولیدی مستند ساز این برنامه به اقصی نقاط ایران و استان تهران سفر می کند و از سوژه های ناب و بکر و موضوعات فرهنگی، هنری، صنایع دستی و.... مستند تهیه می‌کنند.

رضا محمد نیا کارگردان و مستند ساز تمام سفرنامه‌های «یه روز تازه» را تولید و همراهی می‌کند.

تهیه کننده «یه روز تازه» در توضیح برخی از بخش‌های این برنامه گفت: سعی کردیم بخش‌های مختلف و جذابی را در اولین ساعت شروع روز برای مخاطبان طراحی کنیم. سفرهای هیجان انگیز به کویر یکی دیگر از بخش‌های جذاب این برنامه است که در قسمت‌های نخست برنامه، مخاطبان شاهد آن خواهند بود. سفر به ریگ یلان این بخش توسط علیرضا احمدی کارگردانی و مستند سازی می‌شود.

وی «صبحانه در طبیعت» را یکی دیگر از آیتم‌ها این برنامه عنوان کرد و گفت: این بخش با اجرای حامد توسلی خواهد بود که آقای صبحانه ایران به اقصی نقاط ایران سفر می‌کند و  سفره‌های سنتی صبحانه ایران را به مخاطبان معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه "بخش محیط زیست با عنوان هشتگ طبیعت یار ارائه می‌شود" توضیح داد: این بخش با کارشناسی و مستندسازی محمد درویش خواهد بود که حوزه فعالیت‌مان سراسر ایران است و یک نگاه نقادانه در حوزه محیط زیست داریم.مانند ورود در حوزه تالاب ها، سدسازی، تخریب جنگل ها و....

خرمشاهی در ادامه این گفتگو عنوان کرد: در این برنامه رضا رفیع با آیتم "پا تو کفش اخبار" نیز یکشنبه و سه شنبه ها در برنامه حضور خواهند داشت و نگاه طنازانه به اخبار و موضوعات روز دارد.

خرمشاهی با اشاره به آیتم دورهمی در فضای مجازی گفت: این بخش را مهسا ایرانیان اجرا می کند که یک ارتباط دوسویه و بین ایشان و مخاطب با موضوعات مختلف ایجاد خواهد شد.

همچنین در این برنامه یک استودیو سیاری نیز داریم که دو مجری در آن فعالیت می کنند که بصورت استنداپ کمدی در سطح شهر تهران با موضوعات مختلف برنامه ضبط می‌کنند و حسین رستمی و حمیدرضا شادل مجریان این قسمت هستند.

«یه روز تازه» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با اجرای وحید رونقی و محمد رضا باقری به تهیه کنندگی امیرحسین خرمشاهی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۶:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

مهدی یغمایی تیتراژ این برنامه صبحگاهی را خوانده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین