کد خبر: ۱۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
ورزشگاه امام رضا که در سال ۹۴ توسط شهرداری به باشگاه استقلال اهدا شده بود، پس از ۳ سال باحضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه شهردار منطقه ۱۸ تهران افتتاح شد.
ناطقان: ورزشگاه امام رضا (ع) که سال ۱۳۹۴ به باشگاه استقلال تعلق گرفت، امروز (جمعه) و پس از سال‌ها با حضور هواداران و خانواده‌های استقلالی افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

در مراسم افتتاحیه این ورزشگاه که چمن مصنوعی دارد، امیرحسین فتحی، احمد سعادتمند رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال، هادی مباشری معاون اجرایی، اکبر رضایی فر مشاور مدیر عامل، حجت الاسلام مالک مسئول فرهنگی، محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی و حامد حاجیلو مدیر کمیته تشریفات استقلال در محل ورزشگاه امام رضا (ع) حضور داشتند.

همچنین مهدی کشاورز، بهتاش فریبا، رضا رجبی، محمد نوازی، سیروس دین محمدی، علیرضا اکبرپور از پیشکسوتان استقلال در این مراسم حضور داشتند. در ابتدای مراسم فیاض شهردار منطق ۱۸ تهران دقایقی را سخنرانی کرد و سپس نوبت امیرحسین فتحی بود که برای حاضران صحبت کند.

امیر حسین فتحی در مراسم افتتاح ورزشگاه امام رضا گفت: اینجا مجموعه‌ای برای استعدادیابی است و ما می‌خواهیم در این ورزشگاه استعدادهای جوانان این منطقه را پرورش دهیم و از این منطقه فوتبال‌خیز بهره لازم را برای استقلال ببریم. امیدوارم بستر لازم فراهم شود تا خانواده‌ها روزی در کنار یکدیگر تماشاگر فوتبال باشند. از همه بزرگواران حاضر در این مراسم از جمله پیشکسوتان استقلال برای حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.

در این مراسم نهال درختی به نام مرحوم ناصر حجازی کاشه شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین