کد خبر: ۱۸۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
اعضای شورای شهر تهران در بررسی تبصره 28 بودجه سال 1398 شهرداری انتشار هرگونه نشریه در داخل شهرداری را ممنوع اعلام کردند.
ناطقان: امروز اعضای شورای شهر تهران بررسی تبصره‌های بودجه 1398 شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند و در بررسی تبصره 28 آمده است که به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در کاهش کالاهای غیرضروری کلیه واحدها موظف هستند نسبت به کاهش هزینه‌های غیرضرور اقدام کنند.

در این تبصره آمده است که می‌بایست واحدهای اجرایی تا پنج درصد از اعتبارات پژوهشی خود را در قالب قراردادهای پژوهشی اختصاص دهند. همچنین انتشار هرگونه نشریه در واحدهای ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ممنوع است و هرگونه اطلاع‌رسانی چاپی صرفا از طریق نشریه خبری روابط عمومی و نشریات تخصصی دارای مجوز از شورای شهر مجاز است.

همچنین نوسازی و خرید تجهیزات و لوازم جدید ممنوع است و صرفا در مواردی که اعتبار آن از طریق فروش اموال تامین شود، مجاز است.

به گزارش ایسنا، حجت نظری با اشاره به یکی از بندها پیشنهاد داد که انتشار هرگونه نشریه در واحدهای ستادی ممنوع است، گفت: اقدام بسیار خوبی است و بنده پیشنهاد می‌دهم که چاپ نشریه «همگامان» نیز حذف شود، چرا که ما خرج مجله‌ای را می‌دهیم که کسی حتی آن را نگاه نمی‌کند که محسن هاشمی به شوخی گفت می‌توانیم به کارمندان بگوییم لای این مجله را باز کنند و آن را مطالعه کنند.

همچنین الویری پیشنهاد داد: بهتر است مجله‌ای باشد تا به همکارانمان به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

همچنین امانی نیز گفت: باید در کاغذ صرفه‌جویی کنیم، چرا که هر برگ کاغذ محیط زیست را تخریب می‌کند و نباید این نشریه منتشر شود.

به گزارش ایسنا، پیشنهاد نظری مبنی بر توقف انتشار نشریه همگامان شهری با اکثریت رای اعضاء به تصویب رسید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین