کد خبر: ۱۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
پیروزی سه بر صفر الدحیل برابر استقلال بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و قطری داشت و همه به اتفاق از بازی خوب نماینده قطر نوشتند.
ناطقان: الدحیل فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را مقتدارنه آغاز کرد و توانست در دیدار برابر استقلال با سه گل به پیروزی برسد. پیروزی الدحیل بازتاب زیادی در رسانه‌های قطری داشت.

روزنامه الرای تیتر "شروع رویایی برای الدحیل" را انتخاب کرد و جالب اینکه این روزنامه قطری یک سوتی داشت و نوشت که الدحیل با دو گل در این دیدار به پیروزی رسید این درحالی است که آنها با نتیجه سه بر صفر پیروز بازی شدند.

این روزنامه قطری نوشت: گل‌های این تیم را مهدی بن عطیه و یوسف العربی به ثمر رساندند تا در همان آغاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به الهلال در صدر جدول قرار گیرد. بازی سخت و قوی بود و الدحیل به ویژه در نیمه نخست اذیت شد تا جایی که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکرد و از طرف دیگر استقلال هم در ضد حملات خطرناک نشان داد.

در ادامه آمده است: الدحیل در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد. شاگردان روی فاریا در مجموع بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و در هر دو نیمه بهتر از حریف خود بودند. آنها در نیمه نخست بد شانس بودند که به گل نرسیدند. کلود امین سنگربان الدحیل نقش زیادی در این پیروزی داشت. زمانی که بازی یک بر صفر بود او فرصت بسیار خوبی را از تیم حریف گرفت و اگر استقلال آن گل را به ثمر می‌رساند شرایط بسیار سخت و پیچیده می‌شد.

العرب: " الدحیل با سه گل استقلال را شکست داد"

این روزنامه هم نوشت: الدحیل توانست پیروزی آسانی را به دست آورد و استقلال را با سه گل شکست دهد. با وجود آنکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما الدحیل در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به پیروزی رسید. کلید بازی الدحیل در این دیدار ناکاجیما ژاپنی و ادمیلسون و یوسف العربی بودند و آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

استاد الدوحه: " سه گل با طعم مراکشی"

این روزنامه قطری هم نوشت: الدحیل آغاز خوبی داشت و استقلال را با سه گل از پیش رو برداشت تا در همان آغاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد. در این دیدار یوسف العربی و مهدی بن عطیه دو بازیکن مراکشی الدحیل گلزنی کردند. الدحیل همچنانکه پیش بینی می‌شد بازی را هجومی آغاز کرد و از همان ابتدا نشان داد که به دنبال کسب پیروزی است اما خط دفاعی استقلال توازن لازم را در نیمه نخست داشت. الدحیل در نیمه نخست بازی را در اختیار داشت اما خط دفاعی استقلال خوب ظاهر شد و تیم ایرانی چشم به ضد حملات داشت و به خاطر تاکتیک خود دروازه‌اش را در نیمه نخست بسته نگه داشت. الدحیل در نیمه دوم به بازی هجومی خود ادامه داد.

در ادامه آمده است: استقلال جدی ترین موقعیت خود را در آغاز نیمه دوم خلق کرد و اگر توپ فرشید باقری با واکنش خوب سنگربان الدحیل همراه نمی‌شد ممکن بود که نتیجه دیگری رقم خورد. الدحیل توپ و میدان را در اختیار داشت و با شایستگی سه گل به ثمر رساند تا پیروز بازی شود.

الوطن: "الدحیل آسیا را با سه گل آغاز کرد"

این روزنامه قطری هم نوشت: الدحیل کار خود را با صدرنشینی در گروه آهنی آغاز کرد و توانست در دیدار نخستش استقلال را با سه گل در هم کوبد. الدحیل در همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت‌های خوبی را هم خلق کرد اما توازن و استحکام خط دفاعی استقلال مانع از گلزنی الدحیل در نیمه نخست شد. در نیمه دوم الدحیل توانست سه گل به ثمر رساند تا با شایستگی پیروز این بازی شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین