کد خبر: ۱۸۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده شهرداری تهران ۱۸ هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان است افزود: از بودجه تعیین شده برای سال آینده شهرداری تهران ۳۰ درصد متعلق به حوزه حمل و نقل است.
ناطقان: محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصد و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح جزئیات این جلسه گفت: در جلسه امروز بودجه شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران که مبلغ ۵,۶۷۷ میلیارد تومان است مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. همچنین استفساریه شهرداری در خصوص پرونده‌های بلاتکلیف پس از لغو مصوبه برج باغ‌ها مورد رسیدگی اعضای شورا قرار گرفت.

وی افزود: در خصوص استفساریه شهرداری ۱۲ پیشنهاد به هیأت رئیسه ارسال که همگی در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت. از این پس پرونده باغات از بلاتکلیفی خارج خواهند شد.

وی در خصوص روند بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران نیز گفت: جزئیات بودجه در جداول آورده شده و چون پیشنهادی در رابطه با سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران ارائه نشد این ردیف‌ها در صحن علنی مطرح نشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین