کد خبر: ۱۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
بازیکن 31 ساله سابق یوونتوس و فعلی الدحیل قطر، از اهمیت زدن گل اول به تیم های ایرانی می گوید.
ناطقان: مهدی بن عطیه مدافع الدحیل قطر، در دیدار شب گذشته برابر استقلال نمایش بسیار خوبی را از خودش ارائه کرد و توانست گل اول را با ضربه سر وارد دروازه استقلال کند. بن عطیه ضمن اشاره به بازی تیم ملی مراکش برابر ایران در جام جهانی که منجر به برتری دقایق پایانی شاگردان کارلوس کی روش شد، از شروع خوب تیمش در لیگ قهرمانان ابراز رضایت می کند.

بن عطیه گفت : "در چنین بازی هایی زدن گل اول در مسابقه گره گشا خواهد بود و بعد از آن گره بازی باز خواهد شد. من می دانم که بازی کردن برابر تیم های ایرانی بسیار دشوار است و تجربه تلخی از رویارویی با تیم ملی ایران در جام جهانی داشته ام زیرا در آن بازی نیز ما در تمام جریان مسابقه بر توپ و میدان تسلط داشتیم اما در نهایت با یک گل مغلوب شدیم.

سبک بازی تیم های ایرانی طوری است که شما باید گل اول را بزنید و اگر نتوانید این کار را انجام دهید به مشکل خواهید خورد. ما گل اول را زدیم و پس از آن توانستیم با 3 گل به برتری برسیم. کسب پیروزی خانگی در اولین مسابقه خوشایند است و اگر می خواهید حرفی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشید باید شروعی این چنین مقتدرانه داشته باشید.

فاریا تازه چند هفته است که سرمربی شده تیم شده است. او وظایف خود را به خوبی انجام می دهد و از زمان ورود او شرایط تیم بهتر شده است و می خواهیم تمام توان خود را ارائه دهیم.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین