کد خبر: ۱۸۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
تیم فوتبال استقلال تهران که به تازگی در لیگ برتر شرایط مناسبی پیدا کرده بود، کارش را در لیگ قهرمانان آسیا با شکست آغاز کرد.
ناطقان: آبی پوشان تهران استارت خود را در آسیا با یک شکست سنگین مقابل تیم قدرتمند الدحیل قطر زدند تا شروعی ناامید کننده در آسیا داشته باشند. این اتفاق در حالی افتاد که به جهت نتایج خوبی که شاگردان شفر در هفته‌های اخیر لیگ برتر گرفته بودند، امید زیادی به آنها برای کسب نتیجه مطلوب مقابل الدحیل می‌رفت.

انتقادی که مدتهاست به رغم پیروزی‌های خوب و پرگل استقلال به این تیم و مربی‌اش وارد می‌شد، ناتوانی آنها در غلبه بر تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی بود.


شاگردان شفر در این فصل از رقابتهای لیگ برتر ۱۰ بار پیروز شده اند اما هیچیک از این پیروزی‌های آنها برابر تیم‌های بالای جدول و مدعی نبوده است که این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود.

شفر کار خود را در آسیا هم با یک شکست سنگین مقابل تیم مدعی صعودی به اسم الدحیل آغاز کرد تا دامنه این نگرانی به آسیا هم کشیده شود.

آبی پوشان در نخستین روز از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا میهمان الدحیل قطر بودند که با نتیجه ۳ بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند تا در قعر جدول گروه سوم این مسابقات قرار بگیرند.
منبع: مشرق
برچسب ها: ضعف بزرگ ، شفر ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین