کد خبر: ۱۸۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) شامگاه چهارشنبه از اسارت 400 داعشی که در حال فرار از منطقه باغوز در منطقه مرزی سوریه و عراق بودند، خبر دادند.
ناطقان: به نقل از اسکای نیوز عربی، منطقه الباغوز آخرین محل استقرار گروهک تروریستی داعش در شرق سوریه است.

اسکای نیوز به تابعیت و ملیت این داعشی ها هیچ اشاره ای نکرده است.

همچنین براساس گزارش ها، نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت آمریکا، روز شنبه گذشته نیز چندین عناصر داعشی را در روستای «عین عیسی» واقع در استان «الرقه» در نزدیکی مرز سوریه با عراق آزاد کردند.

افراد آزاد شده پیش از تصرف این مناطق توسط نیروهای دمکراتیک کرد سوریه تحت حمایت امریکا اسیر شده بودند.

گزارش رسانه های عربی نشان می دهد که اغلب عناصر داعشی آزاد شده جزو کسانی هستند که دست هایشان به خون مردم بیگناه آلوده بوده است.

نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) پنجم و سوم اسفندماه گذشته نیز در مجموع بیش از 380 تروریست داعشی عراقی را به دولت بغداد تحویل دادند.

باقی مانده های گروه تروریستی داعش در منطقه ای کم وسعت میان الباغوز و ساحل شرقی رود فرات در استان دیرالزور محاصره شده اند.

قسد، مورد حمایت واشنگتن قرار دارد و اکثر شبه نظامیان عضو این گروه، کرد هستند و بخش هایی از شمال و شمال شرق سوریه را در کنترل خود دارند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: دستگیری ، داعشی ، سوریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین