کد خبر: ۱۸۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: زن و شوهری که با تشکیل یک باند خانوادگی اقدام به سرقت طلاجات بانوان سالخورده و کودکان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان:سردار خلیل واعظی گفت: مردی که به همراه همسر، داماد و تعدادی دیگر از اعضا خانواده‌اش به صورت تیم در شهرهای مختلف کشور طلاجات زنان سال‌خوره و کودکان را به سرقت می‌بردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سرکرده این باند که سابقه سرقت و حمل مواد مخدر نیز دارد به همراه همسرش با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند در سطح شهر بوشهر با تعقیب بانوان سالخورده در مکان‌های خلوت با شگرد پرسیدن آدرس مکان‌های مذهبی و سو استفاده از اعتقادات مذهبی بانوان با شگردهای مختلف طلاجات آنها را سرقت می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، پس از تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات پیچیده پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی این استان هویت و محل سکونت سرکرده باند را شناسایی و وی را به همراه همسرش در یکی از استان‌های غربی دستگیر و به بوشهر منتقل کردند.

سردار واعظی اظهار داشت: این افراد ضمن معرفی دیگر همدستان خود تاکنون به ۲۲ فقره سرقت در استان‌های بوشهر، فارس و بندرعباس اعتراف کرده‌اند.

وی بیان کرد: تا کنون ۱۶ نفر از مالباختگان و شاکیان این زن و شوهر شناسایی و تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان در استان‌های دیگر ادامه دارد. شناسایی مخفیگاه و دستگیری دیگر همدستان و اعضا باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است.

سردار واعظی با بیان اینکه شهروندان باید در برابر درخواست‌های مشکوک افراد غریبه با حساسیت برخورد کرده و هوشیار باشند، اضافه کرد: برخی شهروندان با عمل کردن به درخواست‌های غیرمنطقی سارقین زمینه موفقیت آنان را فراهم می‌کردند و طلاهای خود را شخصاً در اختیار سارقین قرار می‌دادند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین