کد خبر: ۱۸۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس سازمان محیط زیست در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد کرد که غرفه‌هایی برای ارائه و فروش محصولات سازگار با محیط زیست، در فرودگاه‌ها و پایانه‌های قطار و اتوبوس‌های بین شهری اختصاص یابد.
ناطقان: عیسی کلانتری در نامه خود به محمد اسلامی با اشاره به ضرورت توجه همگان به محیط زیست نوشت: رشد جمعیت، توسعه شهرنشینی، ظهور فناوری‌های جدید و تحولات به وجود آمده در عادات و الگوهای مصرفی از یک سو و محدودیت منابع از سوی دیگر، علاوه بر ایجاد انواع مشکلات پیچیده در کیفیت زندگی انسان موجب بروز انواع ناسازگاری‌های اجتماعی، اقتصادی و در نهایت شد و به مخاطرات زیست‌محیطی انجامید. در نتیجه توجه به بهره‌مندی از محصولات سازگار با محیط زیست و تجزیه پذیر از موارد با اهمیت و یک اصل اساسی و حیاتی در سالم‌سازی محیط زیست است.

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، وی درخواست کرد: با توجه به وجود تشکل‌های مختلف در حوزه محیط زیست و بالاخص در بخش تولید محصولات تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت که تشکل‌های بانوان مشارکت فعال دارند و انتقال دهنده میراث فرهنگی جامعه هستند و می توانند نقش بسیار موثر در این زمینه داشته باشند، پیشنهاد می‌شود به منظور هم‌اندیشی و همیاری در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، مقرر فرمائید، غرفه‌هایی برای ارائه و فروش محصولات سازگار با محیط زیست، در فرودگاه‌ها و پایانه‌های قطار و اتوبوس های بین شهری، به منظور ایجاد اشتغال برای این تشکل ها و حمایت از نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست اختصاص یابد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین