کد خبر: ۱۸۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد که اپراتورهای تلفن همراه نسبت به بازگشت بسته‌های بلندمدت اینترنت همراه اقدام کنند.
ناطقان: در حالی که اپراتورهای همراه بسته‌های اینترنتی ارائه می‌دهند که برخی از آن‌ها، مدت زمان طولانی، از چند ماه تا یک ساله دارند، اخیراً علام شد که بعضی از بسته‌های بلندمدت از سوی اپراتورها حذف شده و این نکته موجب نارضایتی کاربران شده بود.

دراین راستا، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش بود.

وی هم‌چنین با تاکید بر دستور برای بازگشت این بسته‌های بلندمدت، اظهار کرد: دستور داده شد که ظرف ۴۸ ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم‌چنین خاطرنشان کرد: اپراتورها بهتر است به‌جای افزایش تعرفه، هم‌چنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین