کد خبر: ۱۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
«دونالد ترامپ» روز یکشنبه در توئیتی، رسانه های آمریکایی را دشمن و فاسد توصیف کرد و دوره ریاست جمهوری خود را بیش از دوره هر رئیس جمهوری دیگری، موفقیت آمیز دانست.
ناطقان: وی در صفحه توئیتر خود نوشت: به رغم فعالیت خصمانه ترین و فاسدترین رسانه ها در تاریخ سیاست آمریکا، دولت ترامپ در دو سال نخست زمامداری خود بیش از دولت های دیگر کار کرده است.
ترامپ در این توییت به دستاوردهای دولت خود اشاره کرد و بهبود وضعیت اقتصادی در آمریکا و کاهش نرخ بیکاری در این کشور را از جمله آنها برشمرد.
وی همچنین در توئیت دیگری با اشاره به افزایش تعداد شاغلان در آمریکا، این میزان را بیشترین رقم از هر زمان دیگری در تاریخ کشورش خواند و آن را رقمی بزرگ عنوان کرد.
رئیس جمهوری آمریکا به طور معمول از اخبار منفی در مورد عملکرد دولت خود، به عنوان اخبار جعلی یاد می کند.
توئیت امروز ترامپ در حالی منتشر شد که وزارت کار آمریکا دو روز پیش در گزارشی اعلام کرد که 20 هزار شغل در ماه فوریه (بهمن - اسفند) به بخش اشتغال این کشور اضافه شده که بسیار کمتر از رقم تخمین زده شده 180 هزار مورد از سوی تحلیلگران است.
ترامپ پیشتر نیز رسانه ها را به اتخاذ رفتاری ناجوانمردانه نسبت به خود متهم کرده و گفته که هیچ رئیس جمهوری به اندازه وی در دو سال اول دوره ریاست جمهوری، به قول های خود عمل نکرده است.
وی از زمانی که قدرت را در آمریکا در دست گرفته، به رسانه ها اعتمادی نداشته و همواره از توئیتر برای انتقال پیام خود استفاده کرده است.
رسانه های آمریکایی نیز رویکرد ترامپ نسبت به مطبوعات را به یکی از مهمترین اخبار آمریکا تبدیل کرده اند و به نظر می رسد این اوضاع، شرایط را در زمان منتهی به انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده برای ترامپ سخت تر کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین