کد خبر: ۱۸۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
در دو بازی مهم فوتبال انگلیس دو هولیگان به زمین رفتند تا به بازیکنان آسیب برسانند.
ناطقان: فوتبال انگلیس دیروز (یکشنبه) بازی‌های مهمی را به خود دید. در لیگ برتر آرسنال برابر منچستریونایتد قرار گرفت و داربی بیرمنگام در چمپیونشیپ بین دو تیم بیرمنگام و استون ویلا برگزار شد. در این دو دیدار اتفاقی غیرقابل انتظار رخ داد. دو هولیگان وارد زمین شدند و قصد آسیب رساندن به بازیکن مورد نظرشان را داشتند.

این دو مورد در رسانه‌های بین‌المللی هم بازتاب منفی داشت تا جایی که سایت اماراتی GULFNEWS با اشاره به این دو اتفاق بی‌سابقه، آنها را "شرم‌آور" خواند.

در دقیقه ۱۰ دیدار بیرمنگام و استون ویلا یک هوادار وارد زمین شد تا به جک گریلیش ضربه بزند او به مقصود خود رسید اما نتوانست آسیب جدی به بازیکن استون ویلا بزند. مأموران امنیتی وارد زمین شدند و این فرد را از ورزشگاه خارج کردند.



چند ساعت بعد در بازی مهم آرسنال و یونایتد که در ورزشگاه امارات برگزار شد اتفاق مشابهی افتاد. شاگردان اونای امری این دیدار را با پیروزی ۲ بر صفر به نفع خود به پایان رساندند و توانستند نخستین شکست یونایتد اوله‌گنار سولسشایر را رقم بزنند. در هنگام شادی پس از گل بازیکنان آرسنال برای گل دوم، یک هولیگان وارد زمین شد تا به کریس اسمالینگ آسیب برساند که به هدفش نرسید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین