کد خبر: ۱۸۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا:
سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریستم در سخنرانی خود گفت: ما یک واحد یکپارچه برای بهبود فعالیت‌های دفتر تروریسم و اطلاعات مالی و هماهنگی‌های درون‌سازمانی علیه ایران ایجاد کرده‌ایم.
ناطقان: به نقل از سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا، سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریستم در سخنرانی خود گفت: ما یک واحد یکپارچه برای بهبود فعالیت‌های دفتر تروریسم و اطلاعات مالی و هماهنگی‌های درون‌سازمانی علیه ایران ایجاد کرده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: واحد تلفیقی مسائل مالی ایران یک گروه درون‌سازمانی در دفتر ترویستم و اطلاعات مالی است که علم ما را در خصوص فعالیت‌های بدخواهانه ایران شکل می‌دهد و به بررسی راه‌کارهای جدید برای اقدام علیه ایران و عاملان نامشروع تحت حمایت ایران می‌پردازد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین