کد خبر: ۱۸۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که چندی پیش اقدام به قتل سه عضو یک خانواده در روستای "کله هو " کرده بود، خبر داد.
ناطقان: سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اواسط آذرماه امسال فردی به درب منزل یکی از اهالی روستای کله هو مراجعه و پس از ورود به منزل، همه اعضای این خانواده را به رگبار می‌بندد.

وی یادآور شد: در این حادثه پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله خانواده به قتل رسیده و مادر خانواده نیز از ناحیه مچ پا مجروح می‌شود.

امان اللهی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب این جنایت فرار می‌کند، افزود: تلاش برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی استان پس از تلاش‌های شبانه روزی و با استفاده از کارهای اطلاعاتی توانستند مخفیگاه او را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی، صبح امروز (۲۲ اسفند) در عملیاتی ضربتی توانستند قاتل متواری را دستگیر کنند.

وی گفت: این فرد تا تکمیل اطلاعات و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار پلیس آگاهی استان کرمانشاه خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین