کد خبر: ۱۸۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیورپول راضی نیست. او غیبت کیمیچ را تأثیر گذار در کسب نتیجه دانست.
ناطقان: به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با شکست سه بر یک برابر لیورپول در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از صعود به دور بعد بازماند.

بایرن در حالی در آلیانس آره نا با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد که در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیده بود.

نیکو کواچ سرمربی بایرن بعد از بازی گفت: می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم. بعد از آنکه بازی به تساوی یک بر یک رسید فرصت‌های خوبی داشتیم اما ضربه سر فان دایک همه چیز را خراب کرد. لیورپول بعد از گل دوم بهتر هم ظاهر شد و روحیه خوبی گرفت.

او ادامه داد: از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما هنوز در دو جام دیگر شانس قهرمانی داریم. ما در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار داریم و در جام حذفی هم شانس بالایی برای قهرمانی داریم. تن به شکست دادیم و هیچ عذر و بهانه‌ای هم نداریم با این حال باید بگویم که غیبت جاشوا کیمیچ در این دیدار تأثیر گذار بود.

کواچ در پایان گفت: نتوانستیم برابر لیورپول بازی خوبی را به نمایش گذاریم. با چنین بازی نمی‌توانستیم برابر تیم خوب و آماده لیورپول به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین