کد خبر: ۱۸۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی آخرین هفته سال 97 در محورهای مازندران در حال اجرا است که فردا کندوان یک‌طرفه می‌شود.
ناطقان: علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است و از لحاظ جوی مشکلی نداشتیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی آخرین هفته سال 97 در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه  تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از محور کندوان ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه مازندران از 25 اسفند ماه به‌صورت رسمی آغاز می‌کند، گفت: این طرح تا پایان روز 17 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

قدمی یادآور شد: در طرح نوروزی پلیس راه مازندران 500 مأمور پلیس راه در قالب 130 تیم در تمامی محورهای استان در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از سه‌شنبه هفته آینده 28 اسفند ماه امسال در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه ها، محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران  با اعلام اینکه تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا دو بامداد روز بعد روزهای سه‌شنبه 28، چهارشنبه29، پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا دو بامداد روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه نهم ، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه 28 اسفند ماه امسال تا ساعت 24 روز شنبه سوم فروردین ماه سال 98، ساعت 6 روز یک‌شنبه چهارم تا ساعت 24 روز دوشنبه پنجم فروردین، ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه‌شنبه 28 اسفند ماه امسال تا ساعت دو بامداد روز بعد از آمل به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14همان روز تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به آمل به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای یک‌شنبه چهارم، جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 روزهای سه‌شنبه 28 و چهارشنبه 29 اسفند ماه امسال و همچنین هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران _فیروزکوه _قائم‌شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی تریلرها از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارم، 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر_فیروزکوه _تهران ممنوع است.

این مسؤول اضافه کرد: در تمامی محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

قدمی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز 13 فروردین ماه سال 98 در تمامی محورهای برون شهری استان مازندران ممنوع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی اسفند ماه امسال مهم‌ترین دلیل تصادفات در رانندگی عدم رعایت حق تقدم بوده که دلیل آن عجله و شتاب در رانندگی بوده و ضرورت دارد رانندگان با آرامش بیشتری در جاده‌های شمال تردد کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: کندوان ، یک طرفه ، هراز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین