کد خبر: ۱۸۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
سخنگوی آتش نشانی تهران از انفجار در میدان حسن زاده ری خبر داد.
ناطقان: سید جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۱۲:۲۱ ظهر پنج شنبه حادثه انفجار در برج مسکونی در میدان حسن زاده به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با تشریح جزئیات حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی بود، که در طبقه سوم آن انفجار شدید رخ داد، که در پی آن همه شیشه‌ها به بیرون و سطح معبر پرتاب شد و بخشی از دیوارهای این واحد تخریب شده بود و آثار حاصل از آن به سطح خیابان ریخته شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: یک دستگاه خودروی پرشیا که در کنار خیابان متوقف شده بود، خساراتی دیده بود و یک پسر جوان ۱۴ الی ۱۵ ساله که در آن لحظه در حال عبور از کنار ساختمان بود، به علت ریختن مصالح دچار آسیب دیدگی و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی افزود: این انفجار منجر به آتش سوزی نشد و یک خانم ۲۸ ساله که در داخل منزل بود و دچار سوختگی شده بود، توسط آتش نشانان خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی گفت: محل ایمن سازی شد و بررسی‌های اولیه حاکی از نشت گاز از یک وسیله گازسوز و ایجاد شعله و جرقه ناگهانی است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین