کد خبر: ۱۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به‌خواست مردم با آن‌ها برخورد می‌شود.
ناطقان: سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم  برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته و هشدارهای لازم برای این شب به مردم و جوانان داده شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به‌خواست مردم  با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ‌با اشاره به اینکه گشت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های اصلی به سامانه هوشمند مجهز‌ند، گفت: همکاران ما از دست‌افزارهای هوشمند برای کار خود استفاده می‌کنند.


اشتری با بیان اینکه دوربین البسه به‌اندازه اعتبارات موجود خریداری شده ‌که موجب دقت و سرعت پرسنل انتظامی بیشتر شود، ادامه داد: در تلاش هستیم در سال جدید از ابعاد مختلف به بحث پلیس هوشمند دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری و همکارانش خدمات خوبی را به مردم ارائه داده‌اند، عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند از نظر نیروی انسانی، تجهیزات، ساختار و امنیت به استان‌ها به‌ویژه چهارمحال و بختیاری کمک کند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین