کد خبر: ۱۸۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
مدافع بارسلونا می‌گوید که از کودکی دوست نداشته که رئال در هیچ دیداری برنده شود و الان از ناکامی کهکشانی‌ها لذت می‌برد.
ناطقان: به نقل از مارکا، یوردی آلبا، مدافع بارسلونا سخنانی را بر زبان آورد که اصلاً به مذاق رئالی‌ها خوش نخواهد آمد.

او گفت: بعضی از تیم‌ها نمی‌توانند آن چه را که ما انجام می‌دهیم انجام دهند. آن‌ها توان رویارویی با ما را ندارند. انتقادهای که از ما می‌شود باعث می‌شود تا انگیزه ما بیش‌تر هم شود. پیش از این هم گفته‌ام که من دوست ندارم که رئال در هیچ دیداری برنده شود.

آلبا ادامه داد: وقتی رئال مادرید در هر دیداری تن به شکست می‌دهد من خوشحال می‌شوم و این احساس من از کودکی بوده است. اصلاً نمی‌توانم بگویم که دل‌تنگ رئال در لیگ قهرمانان هستم. وقتی رئال در همه رقابت‌ها تن به شکست می‌دهد برای من همه چیز خوب خواهد بود. الان آرام هستم. رئال مادرید شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان بود اما آژاکس در هر دو دیدار خوب ظاهر شد و شایسته صعود بود.

او درباره بازگشت زیدان گفت: از بازگشت زیدان غافلگیر شدم. اصلاً طبیعی نیست که یک مربی بعد از ۹ ماه برگردد.

مدافع بارسلونا در پایان گفت: می‌خواهیم قهرمانی در همه جام‌ها را به دست آوریم. در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بزرگی حضور دارند و بازی کردن برابر هیچ تیمی آسان نیست. هر تیمی می‌تواند شما را اگر شب خوب‌تان نباشد شکست دهد. ما فصل قبل شانس اصلی قهرمانی بودیم اما به خاطر نمایش بد تنها در یک دیدار حذف شدیم.




منبع: ایسنا
برچسب ها: آلبا ، رئال ، لذت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین