کد خبر: ۱۸۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود 140 میلیون تن ظرفیت سیمان کشور بوده که در حال اجرا و یا ساخته شده است.
ناطقان: محمد شریعتمداری عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود اظهار کرد: موضوع سیمان و فولاد در تمامی کشورها از اصول پایه و زیربنایی توسعه محسوب می‌شود و به تبع گسترش این مهم در ایران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 140 میلیون تن ظرفیت سیمان کشور بوده که در حال اجرا و یا ساخته شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازار خوب فروش سیمان کشور بیان داشت: با توجه به حرکت رو به رشد کشور در حوزه اقتصادی، نیازمندی به این‌گونه محصولات افزایش پیدا می‌کند، همچنان که امروز سیمان ایران به کشورهایی همچون افغانستان صادر می‌شود.

شریعتمداری موضوع سیمان را همزاد شهر دورود بیان و آن را با وجود تمام مشکلاتی از قبیل مسائل زیست محیطی موضوعی نوستالژیک برای شهروندان عنوان کرد و افزود: این احساس مقدس است و ما نیز بایستی ضمن احترام به آن در راستای تحقق مطالبات مردم از جمله اجرایی شدن فاز 4 کارخانه سیمان دورود تلاش نماییم.

وی بیان داشت: در فاز 4 کارخانه سیمان دورود علاوه بر اهداف اقتصادی، به دنبال اهداف اجتماعی نیز هستیم، با برخی بانک‌ها هماهنگی‌هایی صورت گرفته و بانک‌های عامل رفاه ، توسعه تعاون و صنعت، معدن،تجارت عهده‌دار پرداخت تسهیلات موردنیاز برای ادامه کار این فاز از سیمان دورود هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام مسائل مربوط به عملیات اجرایی فاز 4 سیمان دورود کارشناسی شده است، گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای این فاز به تصویب رسیده است.

شریعتمداری تکمیل فاز 4 سیمان دورود را مستلزم پیش‌نیازهایی دانست و اظهار کرد: اینکه شرکت احداث کننده  شرکتی عملیاتی باشد و تا پایان کار تغییر پیدا نکند و آن را تا آخر ادامه دهد.

وی با بیان اینکه تمام اعتبار لازم برای تجهیز کارگاه‌ها و آغاز عملیات فراهم شده و در حساب موجود است، گفت: تسهیلات مورد نیاز به بانک رفاه واگذار شده و این بانک بایستی تسهیلات لازم را به شرکت منتقل نماید، در غیر این صورت با بانک برخورد خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین