کد خبر: ۱۸۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مستند هوادار ایرانی نوروز ۹۸ با اجرای محمدرضا احمدی از شبکه سه پخش می‌شود.
ناطقان: محمدرضا احمدی گزارشگر ورزشی در خصوص مستند هوادار ایرانی گفت:شبکه سه سیما در ادامه ساخت مستند‌های ورزشی  امسال برای نوروز ۹۸ مستند هوادار ایرانی را پخش خواهد کرد که محمود رضا رضایی تهیه کننده این مستند است.

وی با بیان اینکه مستند هوادار ایرانی از سال ۲۰۰۷ تا جام ملت‌های ۲۰۱۹ به خاطره بازی می‌پردازد،گفت: این برنامه مستند، روایتی از بازی‌های تیم ملی ایران  در جام جهانی ۲۰۱۸  در روسیه و جام ملت‌های آسیا در کشور امارات  را به   تصویر کشیده است.

احمدی بیان کرد:در کنار پخش مستند، ما برنامه‌ای را تدارک دیده ایم که اجرای برنامه به عهده خودم است و امیر حاج رضایی کارشناس برنامه است.

وی افزود: در این برنامه با بازیکنان و مربیانی که در این سال‌ها خاطره داشتند همانند جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی، محمد نصرتی، رحمان رضایی، هادی طباطبایی  همچنین با علیرضا فغانی که به عنوان داور در این مسابقات حضور داشت صحبت کرده ایم.

احمدی گفت:هنوز زمان پخش مستند هوادار ایرانی مشخص نشده است البته این مستند در ۱۳ قسمت یک ساعت تولید شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین