کد خبر: ۱۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
مادر باردار اهل روستای زرین گل نوزاد پسرش را در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد.
ناطقان: صبح امروز نوزاد پسری از توابع خدابنده در آمبولانس متولد شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این رابطه گفت: ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه در پی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ به علت وضعیت اورژانسی مادر باردار در روستای زرین گل خدابنده تکنسین‌های اورژانس پایگاه فوریت‌های پزشکی محمودآباد به محل حادثه اعزام شدند.

جواد مرادی گفت: اورژانسی‌ها پس از حضور بر بالین این مادر باردار اقدامات درمانی پیش بیمارستانی لازم را انجام و وی را به مرکز درمانی منتقل کردند ولی به علت آغاز درد و فرا رسیدن زمان زایمان مجبور به توقف در روستای حصار شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: این مادر ٢١ ساله نخستین فرزند خود را در ساعت 9 و 35 دقیقه در آمبولانس اورژانس به دنیا آورد تا در روزهای پایانی سال برای خانواده خود و خانواده بزرگ اورژانس شادی را به ارمغان آورد.

گفتنی است،  مادر و نوزاد پسرش در صحت و سلامت کامل به مرکز درمانی امیرالمؤمنین(ع) خدابنده منتقل شدند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین