کد خبر: ۱۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
رئیس اتاق اصناف مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ایجاد تعادل و کاهش قیمت گوشت قرمز در استان با هماهنگی دادستانی درخواست ورود دام زنده انجام شده‌است.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری نجف کریمی گفت: ممکن است قیمت‌ها نوسان داشته باشد اما مردم استان نگران کمبود کالا و مایحتاج اساسی نباشند چرا که ذخیره کالا در استان وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون گوشت قرمز و سفید به میزان کافی در بازار وجود دارد اما چون مردم به دنبال قیمت پایین‌تر هستند، برای همین صف‌های فروش کالاهای اساسی افزایش پیدا کرده است.

وی اشاره کرد: در مقطع کنونی قیمت اجناس و کالاهای اساسی به روز شده و نمی توان قیمت امروز را با گذشته و حتی فردا مقایسه کرد.

کریمی افزود: به منظور ایجاد تعادل و کاهش قیمت گوشت قرمز در استان با هماهنگی دادستانی درخواست ورود دام زنده از استان های فارس، لرستان و خراسان جنوبی انجام شده است، که با ورود دام زنده به استان و توزیع بین واحدهای صنفی قیمت گوشت روند کاهنده پیدا خواهدکرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز چهارمحال دلیل افزایش قیمت گوشت را کم بودن دام زنده سبک در کاروانسراها عنوان و اضافه کرد: درصد کمی از دامداران نیز دام زنده خود را برای افزایش قیمت در کاروانسراها نگهداری و از فروش دام ممانعت می کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: گوشت ، ارزان ، دام زنده
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین